Odnosi s medijima i medijske agende

17,25 

65 na zalihi

Kategorija:

Opis

Knjiga se bavi jednim od iznimno važnih, ali prilično neistraženih područja vezanih uz odnose s medijima, odnosno medijske utjecaje. Autorica pokušava istražiti – utječu li odnosi s javnošću i u kojoj mjeri na medije i sadržaje koji se objavljuju, odnosno koliko vješto praktičari za odnose s javnošću koriste tehnike odnosa s javnošću kako bi utjecali na dnevne medijske agende, odnosno odabir tema i način njihove prezentacije.

Dodatne informacije

Autor

Izdavač

Mjesto izdavanja

Godina izdavanja

Broj stranica

324

Znanstveno polje

ISBN

978-953-314-123-7

FFOS Web shop
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.